J E N N I F E E R G E

Det har slitit mig itu

Musik Permalink0
 
jag har vakat många nätter
förhandlat med mig själv
jag har sagt 'du borde lämna
denna mannen nu ikväll'
det tog alltför många år för mig
att äntligen bli fri
det har slitit mig itu
det fanns ingen bara du
men jag är lyckligare nu
 
Asså denna gamla godingen (från 2012, gud vad tiden går fort)! Den har återuppstått för mig nu, och den är såååå bra. Älskar refrängen som ni ser här ovan. Den är peppig och full av styrka. Jag behöver massa styrka nu.. dagen på jobbet var till en början ganska deppig och tråkig, men sen blev det lite mer fart och då hinner man inte tänka så mycket. Jag tycker nästan det är bäst när man har mycket att göra. Eller åtminstone något att hålla sig sysselsatt med. Utan jobbet hade jag nog gått under. Men det gör väl de flesta?
 
När jag var hos vårdcentralen för uppföljningssamtal gällande min medicin blev doktorn förvånad att min dos funkat så bra för mig, för vanligen behöver man högre dos medicin för att den ska vara verksam. Men jag har klarat mig bra! Jag har den lägsta dosen nämligen, som går att öka 2 ggr till om det behövs (20 mg - 40 mg - 60 mg). Det tycker jag känns peppigt. Inte för att det är fel att ta medicin, för det är det verkligen inte, men jag har ju kommit långt!
 
Imorse var jag så fruktansvärt trött att jag tog sovmorgon och var på jobbet först 8.50. Skönt!! Jag känner mig trött nu med så ska strax krypa ner i sängen.. tränade efter jobbet med så det tar ut sin rätt också.
 
Puss på er! När jag är deppig på jobb och inte har så mycket att göra brukar jag roa mig med att kolla diverse peppiga hashtags på instagram, exempelvis #mindfulnessquotes #positivequotes #hopelessromantic osv osv. Det ger mig hopp om livet!
Till top