J E N N I F E E R G E

Fynd från Väla!

Dagar i bilder, Inredning, Shopping Permalink0
Jag och Tildis var på väla igår till kl 18, alltså till stängning! Men vi kom dit vid 14-tiden så i själva verket var det ju bara 4 timmars shopping.. men ändå!
 
Lite tight om tid blev det men vi hann handla det vi skulle och gå in i de affärer vi ville!
 
Dessa örhängen ovan hittade jag på glitter och jag har titta på dom förut.. de är så fina.. de är äkta silver och så svänger de fint när man rör på dem. Liiiite för dyra för min smak egentligen, 199 kr, men med studentrabatt sänktes det rejält! Och det är ju ändå äkta silver liksom så det är väl lite kvalitet tänker jag.
 
Superfina!
 
De hade rejäl rea på vissa örhängen också, 70% rabatt och där hittade jag dessa sötisarna! Så fina och eleganta..
 
Jag har verkligen börjat gilla att använda örhängen igen! Har haft en period nu på flera år känns det som där jag gått med mina tradiga pärlor.. men nu känner jag att örhängen är ju också en viktig del av outfiten! Superfina dessa också!
 
På maxi fanns där massa massa roliga blommor!!!! Så jag shoppade loss.
 
Det blev 3 miniblommor att ha i min nya mini-piedestal från dollarstore!! Dock hittade jag inga krukor till så än så länge står de utan krukor, vilket ser något löjligt ut, men det är bättre än ingenting! Så söta! Det passade väl finfint med blommor i den lille piedestalen`??
 
Jag hittade även 2 superfina succulenter! Succulenter är så tacksamma för de är rätt lättskötta. Plus fina. Och coola. Ja, bara positivt alltså. Och så köpte jag en murgröna som jag tänkte ha på jobbet. Jag hade ju två amplar i göteborg, men här hemma i hässle använder jag bara en så jag tänkte ta med den andra till jobbet och hänga en blomma i fönstret! Tror det kan bli fint och trevligt.
 
Sen fyndade jag visst ett par byxor, en kjol och så en blus men de har jag ingen bild på.. hehe! Ville hitta ett par sandaler också men det lyckades jag inte med. Där fanns ett par fina på dinsko men de var för små.. snark!
 
Även Tilda hittade massa roligt så vi var väldigt nöjda med vår shoppingtur! Förutom att vi var helt döda när vi kom hem. Vi låg båda utslagna i soffan ett bra tag innan energin återigen anlände till våra kroppar!
 
Idag har vi badat i poolen jag och Tilda. Svalkande, minst sagt! Men det behövdes för det var sååå jäkla varmt idag. Jag var ute på powerwalk runt halva klippan i förmiddags och var verkligen tvungen att bada efteråt! Vid 16.50 tog jag tåget hem och sedan dess har det varit full rulle..
 
Det är roligt att jag ändå har energi och lust! Blir lika förvånad varje gång. Som nu ikväll har jag kokt klarbärssylt och bakat bröd. Och fixat i ordning med de nya blommorna och nu målat naglarna. För ett år sen hade jag bara däckat! Särsklt med tanke på at jag under förmiddagen och dagen var helt förstörd idag.. så ledsen och trött på hur livet blivit. Sen får man en sån här kick på kvällen! Då inser jag jag kommit långt.
 
Nu ska jag sova bloggisar.. är uppe på övertid. Kram! ❤
Till top