J E N N I F E E R G E

Uppbrott

Musik Permalink0
 
Baby it hit so hard, I'm holding on to my chest
Maybe you left your mark, reminding me to forget
It doesn't matter where you are, you can keep my regret
'Cause baby I got these scars, reminding me to forget
Reminding me, I got these scars, get your love
Keep reminding me, ooh, to forget your love
 
 
Tror du att hon bryr sig?
Bryr sig som jag bryr mig om dig?
Vet att hon är bruden som du somna med
Men vi båda vet, det borde va vi
Tror du verkligen hon bryr sig om dig?
 
 
I wanna fu-oo-oo, but I'm broken hearted
Cr-cr-cry but I like to party
T-t-touch but I got nobody
Here on my own
I wanna fu-oo-oo-oo, but I'm broken hearted
Cr-cr-cry since the day we parted
T-t-touch but I got nobody
So I do it solo
 
Så sjukt bra låtar som släppts på sistone och som alla handlar om att lämna det gamla bakom sig och röra sig framåt. Jag vill ni ska veta att jag arbetar bäst under motstånd, jag arbetar bäst när jag blir underskattad och när jag blir nedtryckt är det alltid jag som reser mig starkare än någonsin. Jag klarar verkligen allting jag tar för mig: och det med råge. Det finns åtskilliga exempel, bara för att nämna några kan vi prata om min depression som jag tacklat och övervunnit, min c-uppsats, sommarjobbet, träningen, fixa lägenhet osv. Bråka inte med mig, för du kommer ångra dig.
 
It's your loss baby.
 

Till top