J E N N I F E E R G E

Gos med familjen!

Dagar i bilder Permalink0
God kväll bloggisar! Jag ligger nerbäddad nyduschad i sängen med morgonrock och pyjamas. Så gosigt. Faktum är att hela min helg varit ganska så gosig
 
Det började redan i fredags med typ den perfekta hemmafredagen enligt mina mått. Jag vaknade ganska tidigt för jag hade tvättid mellan 8-12. Under tvättiden så åt jag frulle i lugn och ro, kollade rederiet, städade lägenheten och gjorde i ordning. Jag satte in koppar och porslin i mitt vitrinskåp och diskade undan och bytta plats på mitt smink och massa sånt pillidill!
 
Därefter åt jag lunch, pluggade en stund, sminkade mig och gick till blomsterlandet och köpte lite nya blommor till mitt hem! Bland annat två st påskliljor. Så fina! De har redan slagit ut så vi får väl se om de håller sig till påskafton, annars får jag köpa nya. Sen bidde det ett grymt gympass innan hem och äta middag sen titta på rederiet och äta ben och jerry! Myyyyys.
 
På lördagen tog jag sovmorgon sen kom pappa vid ett och hjälpte mig sätta upp mina nya hyllor i köket! Ni ser de här ovan till höger, vad tycks?? Jag tycker de blv jättefina! Jag ska såklart fylla dem med fina saker med men det har jag inte hunnit ordna med ännu.
 
Vi åkte sen hem till Klippis där underbara gosiga Zazze var. Han är så fin! På kvällen kollade vi på Paddington 2. Snacka om fin björn (fast inte lika fin som min björn hehe). Så gosig film.
 
Som vanligt så låg jag och Tilda och tjötade i min säng innan det var dags att sova på lördagen. Då kom Tilda med den genialiska iden att vi kunde sminka varandra!! Jag var så trött då så jag vr inte så pepp men idag gjorde vi det.
 
Och vi gjorde som så att jag sminkade Tilda så som jag sminkar mig själv och hon sminkar mig så som hon sminkar sig själv, för vi har rätt olika stil. Så himla kul faktiskt!!! Och den highlightern och contouren tilda gav mig asså dammmmnn. Fint, men är inte van vid så kraftig contour!
 
Idag var vi hos mormor en stund innan jag, mami och Zazze gick långpromenad. Därefter åkte jag hem till Hässle och tränade kondition på gymmet. Så nu är jag lagom död!
 
Imorgon blir det jobb. Det ska bli kul faktiskt! Hoppas ni har haft en bra helg kära bloggisar.
Till top