J E N N I F E E R G E

Påsklov(ish)..

Dagar i bilder Permalink0
 
Godkväll bloggisar! Denna veckan är det ju påsklovsvecka för många i landet (bland annat för oss här nere i skånelandet!) och även lilla Jenfår har lite påskledigt! Nog för att jag inte kan vara ledig men jag slipper ju åka till jobb eller skola i alla fall.
 
I måndags och i tisdags var jag på jobbet och temat för denna vecka vad gäller mina jobbeoutfits var att våga ha röda läppar på jobb! Det satt väl finfint? Det tycker jag i alla fall. Med neutrala ögon och neutrala kläder så bamar ett par röda läppisar upp alltihopa. Dessutom tycker jag att läpparna blir så sjukt pussvänliga med läppstift! Och bara av att bära det känner man sig så snygg och elegant.. jag vet, jag är en sminknörd.. men jag älskar smink!
 
Så resten av veckan är jag ledig och först på torsdag nästa vecka ska jag jobba igen! Vad ska jag göra med all min tid undrar ni (och jag).. jaa.. Nu på lördag kommer min familj hit och firar påskafton med mig så denna vecka går åt till att förbereda och dona inför det. Jag tycker det ska bli LÖJLIGT roligt. Jag var på ica idag och handlade påskmat och vet ni vad?? Där var typ redan utplockat bland vissa saker! Hallåååå.     
 
Annars så har jag en sista uppgift i skolan på 5000 ord innan det är examen den 31 maj. Jag satte mig en timme med den idag, mycket motvilligt måste jag erkänna, men det var faktiskt riktigt roligt! Jag kom igång och skrev lite om lagar och allt möjligt skojigt. Får nog plåga mig imorgon med och sitta en timme.
 
Livet rullar på helt enkelt! Idag har jag korta gröna nya shorts på gymmet och det kändes som jag hade lite benmuskler att visa faktiskt! Om inte annat var dom himla sköna.
 
Nu har jag precis druckit upp min proteinshake och låtit min brun utan sol torka. Hoppas färgen blir bra och inte fläckig eller orange.. man ska inte titta så noga.. hehe.
 
Kram, vi hörs imorgon.                                                                                                  
Till top