J E N N I F E E R G E

Zazzegos

Dagar i bilder Permalink0
God morgon bloggisar! 

Jag känner mig ungefär som Zazze till vänster här... ställde klockan på 5.30 men pallrade mig ur sängen först en timme senare. Det är skönt att snooza men åh så trött jag var imorse!! Dock hade jag jättegott om tid på mig så jag kunde både diska och plocka undan lite innan jag gick till tåget. Och det är på tåget som jag är nu!

I lördags åkte jag till mami papi efter sovmorgon och en färd till Kristianstad för att hämta nya linser. Äntligen ser jag igen! 
 
På söndagen var det verkligen chillmode.. Zazze gosade med sin katt och jag segade och målade målarbok i soffan.. mys!
 
 
Strax efter lunch på söndagen så hämtade Celine upp mig så fikade vi på hjärtat! Lite torftig fika om jag får säga det själv men ibland kan det räcka med en dammsugare och en chokladboll bara! Även om en sida av mig hade önskat de haft någon slags eh-cheesecake där.. hehehe..

Därefter promenixade vi lite innan vi åkte till mami papi och hälsade på zazze och bara hängde lite!
 
 
15.50 tog jag tåget tillbaka till Hässle! Rätt skönt ändå att komma hem till sin egen lägenhet igen.. jag är ju rätt hemmakär..

Så jag ställde mig och lagade stuvade makaroner asså jag ÄLSKAR stuvade makisar!!  Mums x 3828582!! Sen bidde det bara kolla rederiet

Nu är jag som sagt på tåget mot Lund! Ikväll ska jag hem till Klippan igen för att fira papi som fyller år. Hoppas ni får en bra måndag, det ska jag se till att jag får!


Till top