J E N N I F E E R G E

Kämpar

Tankar Permalink0
Vilka kämpar ni är! Som går in och kollar på min blogg dag ut och dag in bara för att mötas av tomhet, besvikelse, en ödslig tystnad....
 
Men nu har jag vaknat igen, jag reser mig ur mitt hål precis som jag alltid gör och här är jag, Jennifer, om bara tre dagar nyexaminerad socionom, världen ligger för mina fötter, jag kan göra vad som helst nu..!
 
.. eller kanske inte.
 
Min c-uppsats har dock blivit utnämnd till den bästa på socionomprogrammet i Lund och är nu med och tävlar i tidskriften socionomen!! Alltså, vilken ära. Jag är så stolt över min uppsats, jag älskar verkligen den, både vägen dit och slutprodukten och detta är bara ytterligare bevis på att jag gjort ett riktigt, riktigt bra arbete.
 
Idag hade jag mitt sista seminairum på hela programmet och det kändes så skönt! Om en vecka sitter jag på mitt alldeles egna kontor och är soctant. Det ska bli roligt, jag ser framemot att börja arbeta och framförallt att få en rejäl lön på kontot och inte ett fjuttigt csn..
 
Jag funderar allvarligt på att skaffa mig en liten hund men vi får se hur det blir med dom planerna. Det får ligga och vila tills vi har varit i Kroatien i alla fall. Jag vill så gärna ha lite sällskap 💖. Längtar efter att bo i hus. Jag tycker så mycket om Hässleholm men hade kunnat tänka mig att bo någonannanstnas med.. eller i någon av småbyarna... men än så länge bor jag där jag bor och så är det med det.
 
Förra veckan hade jag lite retreat hemma hos mami&papi och det var så härligt!! Längesen jag tog det så lugnt på ett bra sätt liksom.
 
Imorgon ska jag åka dit igen och förbereda inför examen på torsdag.. nu tänker jag kolla serie innan det är läggdags. Mina vänner, jag är tillbaka.
Till top