J E N N I F E E R G E

Biffen

Dagar i bilder Permalink0
Okej, jag lovar att inte lägga upp en spegelselfie IGEN i nästa inlägg. Men nu måste jag bara visa mitt nya linne från zalando!!! Så fiiiiiint. Det är croppat dessutom, men har en svart tjock mudd-liknande grej längst ner så att det håller sig på plats och blir fint avslut liksom. Sååå najs!!
 
Idag tränade jag bröst och triceps och jag såg riktigt fit ut!! Vet inte om det är ljuset på gymmet, linnet eller om jag i SJÄLVA VERKET BÖRJAR FÅ MUSKLER PÅ ÖVERKROPPEN?? Hör och häpna!! Jag tycker det är väldigt roligt i alla fall och det var en trevlig uppmuntran efter en konstig dag.
 
Ja, jag har haft en konstig dag idag. Jag tänkte jag skulle komma tillbaka till instagram men fick se en otrevlig överraskning där som gjorde mig väldigt ledsen. Så jag bokade vilorummet en stund, smsade med mamma, chatta med Celine, fulgrät och resonerade med mig själv. Sen gick jag ut.
 
Och hade en skitbra telefontid!! Wtf liksom?? Här har jag precis gråtti för att mitt liv är mer eller mindre meningslöst sen går jag ut och har jättebra samtal med en person som också har känslor av att livet är emningslöst "psykisk ohälsa" "jobbet sket sig" "förhållandet sket sig", man bara: det kunde varit jag men ändå inte.
 
Fattar ni?
 
Mina kolleger är så snälla och fina så det var inget konstigt med lite tårar. Ibland kommer livet emellan. Och nu när dagen närmar sig sitt slut och efter jag tränat så kom jag fram till (efter lite funderingar med mig själv) att det nog var reptilhjärnan som reagerade imorse. Eller snarare reptilhjärtat. Usch. Men jag har kommit längre än så, jag är stark och bra, förtjänar bättre och VILL INTE GÅ TILBAKA. Fattar ni. DET ÄR ETT AKTIVT VAL JAG GJORT. Det är inte för inte som jag skrivit arga blogginlägg liksom.
 
Så jag påminner mig om min kapacitet och min förmåga att välja, men också MITT VÄRDE som jag tenderar att glömma bort om och om och om igen.
 
Men det tar så på självkänslan att bli ratad - men jag vet att jag inte bör ta det personligt för det är som sagt inget fel på mig.Det är inget personligt. Det är inget fel på mig.
 
Jag förtjänar bättre. Fegis. Fulis. Fetis.
Till top