J E N N I F E E R G E

Gul och rosa

Dagar i bilder Permalink0
Som bekant utmanar jag mörket inte bara med d-vitamin utan även med färgglada kläder! När jag inveg min nya pyjamas från ullared häromdagen märkte jag till min förtjusning att den matchar PERFEKT med barbapapa. Han smälter ju nästan in i tyget! Så gosigt. Och verkligen relationship goals.. Så länge får han vara min kille och han är inte dålig inte.. han luktar mys, han gillar mys, han kramas alltid, han är fin och tycker att jag är fin PLUS han finns alltid där! Världens bästa ju.
 
Så medan jag är rosa i min säng så var jag gul på jobbet idag! Jag inveg min gula munkjacka som jag köpte redan i somras men som jag inte blivit färdig att använda. Nu är den perfekt, för den är så varm och gosig! Den är lång men inte tillräckligt lång så jag hade den med en kjol under och strumpbyxor till, så det blir typ som en klänning. Och stövlar till och så halvt uppsatt frisyr och ringar i öronen. Fint tycker jag det blev! Det står ju trés cool på den: precis som jag ju är!! Sjukt cool!!
 
Jag hade en bra dag på jobbet idag! Fick en hel del gjort och hade många bra samtal på telefontiden. Jag kan ju det här nu! Typ. Man blir bättre och bättre på att bemöta människor för varje dag. Även om jag hade lite svårt att komma på nåt bra att säga när en sa "amen då kan jag lika gärna lägga mig ner och dö nu".. Hm. Kommentera om ni har någon bra comeback till det.
 
Efter jobbet blev det gym som vanligt. Kändes bra! Nu under kvällen har jag strukit lite kläder och plockat undan småsaker som legat framme länge nu. Lade ner alla mina verkyg i verktygslådan från ullared, asså SÅÅ fint det blev!! Och så mycket trevligare i min lilla byrå i vilken jag har verktygen i.. mys. Att såna småsaker kan göra så mycket.
 
Denna veckan har gått löjligt fort tycker jag. Vet knappt vad jag har gjort! Bara jobbat, tränat och levt. Typ. Ska försöka ta det lite lugnt i helgen och bara göra roliga saker! Bland annat leta reda på recept på julkakor som jag kan baka inför nästa helg.. mys. Älskar julkakor och älskar ju att baka! Det är alltid så kul att bjuda bort sina kakor med. Annars sitter man ju bara själv hemma och äter av dom: mycket roligare när andra får njuta av mästerverken också.
 
Nu ska jag äta lite glass faktiskt, sen gå och lägga mig. Imorgon är det fredag, wihoo!
Till top