J E N N I F E E R G E

Lite outfits

Tankar Permalink1
Godkväll bloggisar! En dag som denna är jag väldigt trött. Tränade på morgonen innan jobbet med Julia, vilket jag gjorde igår med (fast då själv). Så det har varit 2 tidiga morgonar med 2 riktigt bra pass! Men som sagt, man blir trött och behöver återhämta sig.
 
Jag har känt mig ganska fin på sistone så jag vill lägga upp lite selfies med mina outfits.
 
Exempelvis här, när jag tränade på morgonen förra veckan! Jag ser ju nästan lite biffig/stark ut! Och det gjorde jag i speglarna idag med på min ryggis (det var rygg som jag tränade idag alltså). Det känns så bra! Så kul. Vill ju att det ska synas samtidigt som man behåller de kvinnliga mjuka formerna.. och det tycker jag att jag har lyckats rätt bra med! Vill inte vara spinkig med massa muskler och se ut som en man..
 
Här har vi förra veckans fredagsoutfit som jag var riktigt nöjd med! Det blev min vita tröja från hm som är kort i magen men vid i ärmarna med blommor på. Jag tog mina nya gröna byxor till som jag köpte på bikbok när jag var på väla med Camilla och Julia.
 
Det gröna på blommorna på tröjan mathcar de gröna byxorna och de gröna naglarna.. de rosa blmmorna på tröjan matchar de rosa läpparna! Hihi. Älskar att färgkoordinerna mitt utseende. Hur kul är det inte att få känna sig prinsessig! Och det långa blonda håret..
 
Jag har förresten bokat klipp- och färgtid! Men det är inte förrän i november. Då ska håret fräschas upp med lite ljusa slingor. Längtar.
 
Och så här såg jag visst ut igår! Mina rosa/aprikosiga byxor kommer också från bikbok. Tröjan från hm. Råkade visst gå in på hm häromdagen efter jobbet. Kom ut 5 plagg rikare och 458 kr fattigare..
 
Jag tyckte det va fint med lite halvpolo i halsen! Helpolo kan va lite jobbigt och kännas lite som att man stryps, men såhär ser väldigt elegant ut tycker jag.. och jag utmanar mig själv varje dag att helst inte ha svart på mig. Det kanske är töntig (eller på gränsen till tvångsmässigt??) men jag VÄGRAR gå i helsvart hela hösten. Urk! Här ska vi ha färg även om det är mörkt ute. Men att matcha svart med andra färger, som här ovan, det tycker jag är okej!
 
Asså svart är snyggt, att va klädd i helsvart är också snyggt, men jag är så trött på det så jag utmanar mig gärna att ha på mig olika färgkombinationer.
 
Notera gärna mina pippi-skor på fossinganra, vilka jag också köpte på väla för några helger sedan!
 
Och vet ni vad? Jag väntar på paket från gina tricot med 2 st toppar.. haha! Jag har redan så mycket kläder men det är ju så kul. Älskar kläder och att göra sig fin! Som sagt: att få känna sig prinsessig är helt ovärderligt för mig! Så viktigt! ❤
 
Vissa kanske tänker det är töntigt att prata i termer av "prinsessa", men för mig som aldrig riktigt känt mig som en prinsessa, inte tänkt att jag är en prinsessa för jag är inte ifn nog, så är det VERKLIGEN PÅ TIDEN att jag får lov att känna mig prinsessig och fin och vacker! Jag är också och jag kan också.
 
Idag har jag känt mig lite nedstämd för det känns som det inte finns en man där ute för mig. Jag vill ju hitta mannen i mitt liv. Det vet ni ju. Kärlek för mig är väldigt viktigt. Men det tar tid, man blir ju vanligtvis inte störtkär på direkten, men jag hari nte tålamod att vänta... samtidigt: jennifer du är 23 år gammal, du är ung än och behöver inte stressa. Jag kommer säkert ångra mig om 10 år om jag stressar så som jag gör nu med allt jag vill i livet.
 
Så jag behöver öva lite på att uppskata småsaker i livet och att på nåt sätt vara nöjd med livet som det är. Och om jag inte kan vara nöjd just nu så åtminstone acceptera hur det ser ut här och nu. Det kanske inte är som jag ösnkade mig: men det är mitt liv och jag får bara ett.
 
Må jag vara lugn och lycklig. Och acceptera livet som det är just nu ..❤
#1 - - Sofie:

Så himla fina outfits 😍

Till top