J E N N I F E E R G E

Livet går vidare

Dagar i bilder Permalink0
Ja, det gör det och jag är så jävla över detta och dig nu. Snacka om att skita i det blå skåpet och göra bort sig totalt. I kärlek och krig är allt tillåtet.
 
Och det låter alltid så skarpt när man skriver ner orden istället för säger dem, men låt mig berätta i dikten hur det känns. Älskar dikten, älskar pennan och att leka med orden. Visst svider det! Visst gjorde det ont att läsa!
 
Jag har känt mig så glad på sistone. Jag har släppt mycket, jag lyssnar på musik på jobbet, jag chattar, jag går på dejt, jag sjunger med i låtarna på mitt kontor, jag tränar...
 
Idag körde jag bröst och triceps och det såg så fint ut i spegeln! Körde bröstpress i smith, både på plan bänk och på lutande och när jag hade lutande kunde jag ju kolla i spegeln och mmmmm.. det såg fint ut!! Har faktiskt fått kommentarer om att jag ser tränad ut också.
 
Så.. jag känner mig fin och jag är fin! Både på insidan och utsidan! Folk uppskattar mina former ju snarare än tänker att jag är tjock.
 
dag har jag varit på utbildning i Malmö. Och när man ska vara på utbildning på bortaplan får man ju göra sig lite fin! Så jag sminkade mig rejältt, målade rosa läppstift, satte håret i ruffsig lockig tofs, långa örhängen sen på med skjorta + poncho! Asså jag tycker det va fint i alla fall.
 
"

Till top