J E N N I F E E R G E

underskatta inte mig

Musik, Tankar Permalink0
 
 
It clearly
doesn't tear you apart
any more
 
 
Asså ADELE! Hur kan jag glömma henne mitt i all break-up misär? Hon är ju the queen of getting over you. Typ. Jag behöver hennes kraftfulla låtar, henna kraftfulla röst, HENNES KRAFT. För att fortsätta orka. Gå vidare. Komma över dig. Och allt vi kunde haft.
 
"Om" är ett farligt ord. Om jag inte gjort så, om han inte gjort så, om vi inte...
 
Adele du kommer hjälpa mig. Du har tagit dig igenom ett mycket värre break-up än jag. Min är ju rätt lätt i jämförelse med många andra... känslorna och kärleken är kvar än idag: avståndet förstörde. Men det är ju också det som gör det svårt..
 
 
 
See how I'll leave with every piece of you
Don't underestimate the things that I will do
 
Jag är den starkaste jag vet, klarar allting jag tar för mig. Jag kommer komma ur detta levande. Precis som med allt annat. Prinsessa är mitt andra namn ❤
 
Förtjänar bättre. Vad har du vunnit på detta? Skulder, olycka och elände. Have fun explaining to your friends what youve been doing.
 
Sån
slöseri
med
tid
.
 
Ps:

Baby, I have no story to be told
But I've heard one on you and I'm gonna make your head burn

Think of me in the depths of your despair
Make a home down there as mine sure won't be shared

Till top