J E N N I F E E R G E

En onsdag i livet

Dagar i bilder Permalink0
Gissa dagens middag?
 
Hemmagjord pizza! Sååå gott. Har varit jättesugen på det nu ett tag för det är så många på jobbet som har haft med sig pizza till lunch.. nu idag ställde jag mig efter träningen och gjorde 2 ändå helt okej fina pizzor som blev 4 matlådor. Mums!!!!
 
Jag gjorde en deg på bakpulver så tar det inte så lång tid med jäsning och sånt. Sen gjorde jag hemmagjord tomatsås, på med massao ost, skinka, paprika, tomat och så lite ost till. Det blev löjligt gott. Tomatsåsen blev nästan godast och det som gjorde hela pizzan.. mums som sagt!
 
Nu har jag äntligen landat i sängen efter en intensiv dag.. jag skulle tränat på morgonen men jag pallade inte (rent ut sagt). Så tog sovmorgon istället, kom till jobbet rätt sent (8.25), hade möte på jobbet kl 13 och stannade till kl 17.. pust och stön. Sen gym på det, ett rygg- och bicepspass sen hem då va och äta lite fil och macka sen göra pizza.. diska århundradets berg av disk och nu..
 
Vill jag däcka!
 
Och här är pizzan gräddad!
 
Jag rullade upp kanterna och då blev den faktiskt oväntat fin! Goos.. ser framemot morgondagens matlåda.
 
Nu ska jag kolla på lite serie och äta nutella.. imorgon tänkte jag träna innan arbetet! Och denna gången faktiskt på riktigt!!
 
Puss på er. Hoppas ni har det bra! ❤
Till top