J E N N I F E E R G E

Ett besök hos Ninnas smörgåsbutik!

Dagar i bilder, Mat Permalink0
Idag besökte jag, mami och pappi Emmys mosters smörgåsbutik ute i Östra kvarn, i Ängelholm! Ninnas smörgåsbutik heter den och där inne var det fullt med goda smörgåsar att välja mellan!! Åhhh.. de såg så goda ut.
 
Det som kännetecknade smörgåsarna var att de var gjorda på rågbröd! Och sen toppade med olika grejer.. bland annat spätta, ägg, räkor och leverpastej.. mmm...
 
Bakom disk fann vi Emmy (JAA!!), Emmys mamsi och så Emmys moster!
 
Där var mysigt inne i butiken! Perfekt om man vill ta med mackor hem efter jobbet eller så :) Där fanns även bord att sitta där ute.
 
Här är mina mackor! Jag tog en macka med kräft/krabbröra och så en med ägg och räkor.. sååå gott!! Jag tog en sån dansk-vann till med smak av hindbaer alltså hallon, papi och mami tog med citron.
 
Det var verkligen jättegott! Och prisvärt. Rekommenderar er absolut att besöka :)
 
Vi satt alltså ute och åt våra mackor så du kunde Zazze också vara med! Han låg på marken men fick smaka lite av pappas kävlinge-pastej.. den fick verkligen godkänt!
 
Emmy fotade oss och nu är vi kändisar på facebook. Typ! Så gosigt och så trevligt sällskap! Mys ❤
 
Efter besöket åkte mami papi och Zazze hem, medan jag styrde kosan mot Ängelholm city! Där tog jag mig en runda på stan.. behövde egentligen ingenting men råkade ändå komma hem med följande saker:
 
3 handdukar
1 tshirt
1 nagellack
1 poncho
 
Hehe! Så fint.. är särskilt nöjd med hnaddukarna och nagellacket!
 
Efteråt när jag kom hem var jag supertrött..! Men nu har vi ätit middag och jag känner hur energin börjar komma tillbaka. Skönt!
 
Ikväll blir det mys med familjen och lite chips med dipp.. mums.
 
Puss på er! Har varit dåligt med uppdatering här på bloggen men det blir det ändring på nu!
 
 
Till top