J E N N I F E E R G E

Tantiga Jennan

Shopping Permalink1
Jag har sagt dert förr och jag säger det igen: min stil blir bara tantigare och tanigare!! Men jag gillar det..
 
Denna klänningen låg i posten i mellandagarna och är från hm. Leopardmönstrad med knyt i midjan. Den är ju perfekt att ha på jobbet liksom! Jag gillar den! Den passar fint till mitt blonda varma hår.
 
På köpstaden i Färjestaden fyndade jag en blus på rean på Kappahl! Den har gulligt knyt i halsen och volangdetaljer där bak. Den är blom/växt-mönstrad med små glitterdetaljer. Så sööööt!
 
Jag beställde även en kjol från hm som kom tillsammans med leopardklänningen. Jag brukar ha storlek 38 i underdelar vanligtvis men jag tänkte att kjolar brukar vara rätt tighta så jag tar 40.. men den passa inte! Jag kunde knäppa den, men den satt alldeles för tight runt höfterna. Så den får jag lämna igen.. samtidigt är blusen här ovan från kappahl i storlek 36 - och den är lite stor/lös.. det här med storlekar är bara ett påhitt asså, det betyder absolut INGENTING.
 
Jag köpte även 2-pack julstrumpor på Kappahl i Färjestaden! Det var halva priset och de är så söta och sköna. Fina att ha till kjol/klänning också. Så de fick följa med hem! På lindex fyndade jag ett par trosor i sammet (mitt älsklingsmaterial MUMS) för 45 kr!
 
Så det blev massa fynd i helgen.. och jag hämtade ett paket från proteinbolaget innan idag.. och har fått avisering om ett paket från svensktkosttillsskott.. Japp nu ska jag bli fit! Nä, det ska jag inte. Jag beställde BCAA från proteinbolaget och lite träningskläder från kosttillskott...
 
Jag var hos doktorn idag och spolade öronen återigen. Fick vänta i nästan 2 timmar på min tur! Det var kaos på vårdcentralen. Efter att de sköljt blev jag yr så jag sjukanmälde mig resten av dagen från jobbet (hade tänkt gå dit efter läkarbesöket). Det var nog lika bra att låta huvudet vila lite.
 
Imorgon tänker jag gå till arbetet i alla fall, om inte något oförutsett händer!
 
Nu ska jag kolla på Jonas Gardells nya serie som sänds på svt! Har sett 2 avsnitt och ska se det 3dje nu. Den är bra, rekommenderas!
 
Kram på er från tanten Jennifer med tantig stil, tantiga vaxproppar (ja det är mest äldre människor som får vaxpropp) och tantig kristallsjuka. Tant FTW! ❤
 
 
#1 - - Mamma:

Vara tant äger!!!! 👍🏻💪🏻👵🏻😍❤️

Till top