J E N N I F E E R G E

Bara kärlek

Underbara dagar Permalink0
I fredags var jag på begravning. Min första begravning som vuxen. Det är min mammas farmor som har gått bort. Jag har fått mitt andranamn från henne, jag heter ju Hanna Jennifer som bekant. Det var jättesorgligt på begravningen och så fort klockorna ringde in kom tårarna. Men det var en fin cermoni, ett fint avslut och jag är så glad att jag valde att vara med❤
 
Efter cermonin blev det god mat i församlingshemmet, det blev lax med potatisgratäng, romsås och sallad. M-u-m-s! Det var trevligt att samtala med släkten och dricka kaffe och äta tåta till efterrätt. Morfar höll ett jättefint tal också ❤
 
Jag var väldigt trött efteråt, men jag mamma, Lena och Ellen tog oss ett varv på Förmedlingscentrlen när vi ändå var i Tyringe.. efter det så körde de andra hem medan jag körde till eko-hallen.. och sen till c4-shopping.. var hemma vid 19 och var helt slut!
 
Igår var det mello-mys med familjen och massa asgarv med Tilda. Livet känns ändå fint faktiskt. Men jag kan villigt erkänna att jag har ganska mycket dödsångest, så för mig var det en stor grej att gå på begravningen. Jag har någon inbillning om att denna dödsångest kommer minksa med åldern, eller så får jag kanske faktiskt börja jobba med det.. är det nån läsare som känner igen sig?
 
Nu ska jag söndags-plugga lite. Kram på er!
 
 
Till top