J E N N I F E E R G E

Trivsamhet

Inredning Permalink0
Med mina nya lampor i vardagsrummet är det som om det blivit ett helt annat rum: och som jag trivs här inne! Jag vill sitta i soffan och göra allting nuföritden: inte bara kolla tv utan även måla, betala räkningar, plugga, äta middag, smörja in fötterna med fotkräm osv.. haha! Tänk att så lite kan göra så mycket.
 
Och pappas tavla ser så himla trevlig ut där den hänger på väggen!
 
Idag vaknade jag till min nya väckarklocka! Japp jag köpte en klockradio på kjell och company i lördags i hopp om att sova bättre. Inte så att en klockradio automatiskt gör att man sover bättre men jag tänker såhär: Jag ska börja lägga undan mobilen typ 1h innan läggdags, ligga o läsa och varva ner i min säng och sen så ställer jag min klockradio och vaknar till radio. om jag vaknar under natten kan jag inte kolla på mobilen och hålla på utan då kollarj ag på klockradio och somnar om. Det är ju allmänt känt att det inte är bra att sova med mobilen och det är något jag gjort länge nu... och jag är trött på att sova dåligt! Så tycker absolut det här är värt ett försök och känns som en bra ide.
 
Det gick bra imorse i alla fall! Jag var på jobbet kl 8. Jobbade till 17, gymmade (gjorde knäböj 4 set x 6 reps på 60 kg samt markis på 60 kg 2 set x 8 reps!! Kändes starkt.. sen minskade jag vikten drastiskt efteråt och då känns det så lätt! Känner mig rätt stark ändå), har gjort matlådor under kvällen, duschat, pluggat och nu kollar jag på dagens avsnitt av "Hemma igen".
 
Imorgon har jag bokat massage! Sååå lyxigt, jag längtar.
 
Kram på er, hoppas ni får en fin vecka.
Till top