J E N N I F E E R G E

Mysig helg!

Dagar i bilder, Fika, Zazze Permalink0
Titta vilken stilig kille vi har här då! Idag blev han klippt den lille sötisen av mig och mamsen. Det var världens pärs för honom. Han bäftade, han försökte sätta sig ner, han vred och vände sig, men till slut gav han bara upp och lät oss klippa.
 
När han väl var färdig sprang han rundor med viftande svans, glad över att äntligen vara fri igen!
 
Han blev jättesöt den lilla skrutten. Pälsen som kommer fram under är så himla mjuk och go! Han blir som ett litet lamm. Gulle. Längtar allltid såååå efter egen hund när jag ser honom!
 
Efter klippningen blev det fika! Jag bakade en vit kladdkaka med dulce de leche frosting i förmiddags som jag bjöd på! Mormor, Jerker och Ellen var på besök så de smakade också. Den blev väldigt uppskattad! Roligt, älskar at bjuda på fika!
 
Imorse vaknade jag vid 7-tiden! Men tyvärr somnade jag om till halv 11... usch! Så en del av min dag försvann där men jag har ju ändå hunnit med en del!
 
Skrev klart min uppgift om Frankenstein igår, nu ska jag bara skriva en avslutning och finputsa. Den ska lämnas in den 12 april! Det är vår första examinationsuppgift på kursen, därför är det lite extra viktigt det blir bra.
 
Nu under kvällen har jag gjort två sorters matlådor: en med mozzarellafyllda köttbullar och en med havsgryta! Mumssss.
 
Jag har även satt upp mina vårgardiner i helgen och börjat fundera på såväl påskmat som påskpynt.. gos!
 
Imorgon är det måndag igen, helgen går så fort! Kram på er.
Till top