J E N N I F E E R G E

Work from home

Dagar i bilder Permalink1
Jobba hemifrån alltså, det är exakt det jag har gjort idag! Klockan 7.10 checkade jag in och 16.15 ut. Känns dock lite konstigt att bara ha varit hemma hela dagen: men ändå ha jobbat liksom! Och jag jobbade riktigt effektivt dessutom, mycket mer effektiv än på jobbet med tanke på att här är ingen man kan snacka med och det blir inte lika långa fikapauser... hehe! Hade nog inte velat jobba hemifrån alla dagar i veckan men såhär någon gång ibland sitter det riktigt riktigt fint!
 
Mina kristaller är fortfarande i oordning så det har varit lite snurrigt i huvudet idag.. lite illamåendeo ch lite huvudvärk och det har jag än. Tyvärr. Hoppas de rättar till sig i alla fall över helgen.
 
Efter att jag arbetat klart tog jag mig en promenix i låååångsam takt och en sväng inom hm och biblioteket. Nu har jag precis duschat och kollar på 13 reasons why! Nya säsongen har kommit och jag är snart klar med säsong 2. Japp, jag kollade om allitohp. Man minns ju inte så bra annars!
 
Ikväll blir det lite chips här hemma... mmmm.. ska bli så gott. Men nu ska jag bara lägga mig ner och försöka få väck snurret i huvudet. Hoppas ni mår bättre än mig!
#1 - - Sofie:

Hoppas det blir bättre med kristallerna. Skönt att du kan jobba hemifrån, kram!

Till top