J E N N I F E E R G E

Romantiskt..

Dagar i bilder, Inredning Permalink1
Med mina nya rosa gardiner i sovrummet tycker jag att hela rummet fick en helt annan känsla! Lite mer romantiskt med det rosa, det skira och med fåglarna... Jag är verkligen helnöjd med dem! Och om det är någonstans det ska vara romantisk inredning är det väl i sovrummet??
 
Sov i alla fall väldigt gott i mitt lilla rosa mysiga sovrum, men var ändå lagom trött när jag vaknade! Tvingade mig upp ur sängen och så blev det jobb 8-16.30. Efter jobbet gjorde jag ett HIIT-pass på gymmet! Tycker det är jätteroligt: men jättejobbigt. Extra kul är att det går fort, så jag kom hem redan innan klockan 6! Händer så sällan annars!
 
Känner mig oerhört opepp på att ha en lång arbetsvecka denna veckan, men det är inte mycket att göra åt. Ser framemot semestern som börjar v29! Veckorna går fort så jag ska väl inte klaga eller längta ihjäl mig egentligen, men man är ju bara människa.
 
Nu resten av kvällen tänkte jag läsa lite i Mobergs "Invandrarna" och äta en nutellamacka. Troligen blir det lite serie också innan läggdags.
 
Puss på er!
#1 - - Mamma:

Fiiiina gardiner 👍🏻👍🏻😍

Till top