J E N N I F E E R G E

Skoskav

Natur Permalink0

Monotont och tråkigt, precis som vardagen.
Nyckelpigan illustrerar veckans höjdpunkt. Haha.
(jag kanske ska bli poet, gillar ju att skriva dikter och att skriva i all allmänhet ;) haha.)


Innan idag bestämde jag mig för att ta en promenad, för att fota lite, men mest för att komma ut lite.
Det är väldigt skönt att bara komma ut ibland och rensa huvudet och få in lite ny luft.
Om jag är ledsen brukar oftast en promenad hjälpa.. :) Det är något speciellt med promenader!
Jag ville prova mina nya skor, bruna Converse, som jag köpte i Västervik. Dock orkade jag inte
hämta strumpor i källaren så jag gick barfota... vilket resulterade i enorma skoskav på bägge fötterna.
Det svider... tog av mig skorna och gick barfota hem så jag har lite sköna blåsor under fötterna också.
Äh, det går över! :D

Sitter och velar lite kring om jag ska göra om bloggen... men det är så jobbigt (haha, förresten
hur fan kan något man gör på datorn va jobbigt egentligen, man anstränger ju
inte sig så man blir fysiskt trött i alla fall, haha!)
Aja, vi får se... :)

Till top