J E N N I F E E R G E

Helsingborg, Helsingborg, Helsingborg...

Dagar i bilder Permalink2

Celine vart kameraskygg ;)

Efter att jag hade jobbat klart på mammas jobb igår och varit hemma och ätit kom Lena och hämtade mig så åkte vi till Helsingborg, eller snarare, Hyllinge. Det var väldigt snällt att jag fick följa med Lena :D Jag köpte ett par stövlar (riktigt snygga faktiskt :)) och en eyeliner. Sedan var jag tvungen att lämna Lena alldeles ensam på Maxi för jag skulle ta bussen till knutpunkten. Där mötte jag Celine sen gick vi runt på kullagatan och kollade kläder :D köpte julklapp till min kära bror Oliver. Sen åt vi mat där och sen åkte vi hem :)

Idag har jag varit i Helsingborg igen, med Celine och kollat på gymnasieskolor. Vet inte riktigt om där var någon som passade mig sådär perfekt, men vi får väl se! Nästa helg kanske jag ska åka och kolla på öppet hus igen. Men vi får se.

Om 20 minuter ska jag gå till stationen och möta Emmy sen tar vi tåget till Helsingborg och kollar på Harry Potter och dödsrelikerna! :D Ska bli riktigt kul!

Vi hörs mina vänner.
Till top