J E N N I F E E R G E

Lång dag

Dagar i bilder Permalink0

Haha, en bild jag tog med webcamen för nån vecka sen när jag pluggade.. söt pose..! ;)

Usch ja, det blev en lång dag idag! Går till fyra på torsdagar och vi har idrott sista lektionen, vilket idag innebar boxning. Det är roligt och bra träning, men man blir ju fruktansvärt svettig! Alla blev det.

Eftersom jag jättegärna vill med tåget halv fem duschar jag inte, för det skulle jag inte hinna då jag måste ner till Knutpunkten och även om jag tar bussen hinner jag inte med att duscha, tyvärr. Men idag hittade jag inte busshållsplatsen, och jag och en tjej i klassen stod på helt fel busshållsplats.. så jag missade tåget. Tog bussen hem och var hemma vid sex-tiden istället för fem.. drygt! Men det är bara att gilla läget. Hade ju ingen tid att passa och nu vet jag iallafall vart busshållsplatsen ligger!

Har mest pluggat nu på kvällen. Rätt skönt. Kollade på True Blood nyss, som jag lånat av Lena.. så braaa! :)

Imorgon blir det skola till kvart över elva, sen inspark på kvällen, men jag återkommer mer om det imorgon, såklart!!

Godnatt, nu är det läggdags för lilla Jennifer i alla fall..

Till top