J E N N I F E E R G E

Julhjärtan

Dagar i bilder Permalink0
 
Idag har jag slitit hårt på biblioteket! Kanske inte...
 
Fick mest sitta och pyssla. Det var mysigt. Med lite egentid. Haha!! För tiden gick så fort och jag tänkte inte bara gjorde och så var det så tyst.
 
Och ja jag har börjat jobba på bibblan nu! Det är minsann jättenajsigt!! Ska jobba där från fem till sju på tisdagkvällar så då får alla som vill (JA OCH ALLA NI ANDRA OCKSÅ) hälsa på mig. Det vore väl trevligt. I fortsättningen ska jag väl inte baaaara klippa saker.. utan kanske till och med stå i kassan! Eller kassa och kassa man betalar ju inte för biblioteksböcker..
 
Aja. Magen mår ganska ok just nu. Mått illa mest hela dagen och haft dålig aptit. Äter ändå och lever ändå.
 
Imorgon sitter jag på tåget till Säffle efter skolan. Fast det är först imorgon. Nu är det ju faktiskt idag.
 
 
Till top