J E N N I F E E R G E

Heja heja heja

Dagar i bilder, Träning Permalink0
 
Heja jenkost!! Wohooow..
 
Sen jag kom hem vid ett så har jag knappt gjort någonting! Druckit massa vatten (men skulle behöva dricka mer känner jag), duschat, ätit lunch och nu ligger jag i min säng och tittar på Idol på tv4play.. skitskönt rent ut sagt. Skulle kunna ligga här hela dagen! Det är precis detta som krävs för att jag ska kunna ta det lugnt en hel dag - lite träning på morgonen/förmiddagen sen kan jag slappna av! Behöver liksom kontrasterna.. :) :)
 
Men men tyvärr kommer jag ju inte få ligga kvar här.. jag ska ju köra oss till kalaseti kväll! Wohooo!! Så ska snart resa mig ur sängen och byta om till min fina svarta klänning samt sminka mig och fixa frillan! Lite snygg får man väl va.. :) :) 
 
Så vi hörs sen! Ser framemot min förvandling samt att köra bil dit! Ska bli spännande och se vad det blir för mat ikväll också.. antagligen något supergott.. Ha en riktigt bra lördageftermiddag/kväll!! :) :)
 
 
Till top