J E N N I F E E R G E

Gårdagens middag

Dagar i bilder, Mat Permalink0
 
Här har ni gårdagens middag! Dagens middag blev potatiskaka med fläskfilé. Varmrökt sådan! Så himla gott!! Tio gånger bättre än vanlig fläskfilé som annars kan bli torrt tråkigt och smaklöst! Mums!
 
Sorry för den dåliga bloggningen - jag har knappt varit hemma idag!
 
Gick upp vid halv nio och åt frukost, klädde sen på mig och fixade håret (vilket tog längre tid än jag hade hoppats på ehum!!) sen begav jag mig till bibblan! Jobbade i tre timmar innan det var dags att bege sig hemåt igen. Fick fika på bibblan också, en halv baguette och en lussebulle! Min första lussebulle för igår, som inte var hembakt men ändå väldigt god!
 
Väl hemma åt jag lunch för att vid kvart i två cykla till stationen. 14.04 gick tåget till Helsingborg och 15.00 skulle jag och mina två klasskamrater mötas på Knutpunkten. Hann inom Specsavers och fick mitt linsrecept, Åhléns för att gå på toa och Lagerhaus för att kolla lite innan klockan var tre. Kan ju säga som så att jag tog väääldigt långa kliv för att transportera mig mellan de olika ställena!
 
Vi tog bussen till Lussetorget och därifrån gick vi till ett öppet AA-möte. Det var jätteintressant och väldigt väldigt givande! Tror verkligen på deras koncept. Och de tolv stegen går ju att tillämpa på allt: om du inte är alkoholist så bara ta bort det översta! Väldigt, jag vet inte, intressant. rofyllt och berörande att vara där och höra deras berättelser.
 
Nu är jag hemma igen och ska bli det fram tills imorgon. Skönt!
 
Kram på er och hoppas ni får en bra lördagskväll!
 
 
Till top