J E N N I F E E R G E

Nalle-passare

Dagar i bilder Permalink0
 
När jag kom ner efter att ha jobbat och ätit middag låg det en lapp på min säng, ovanpå Tildas två gosedjur Snövit och Ruffsen. På lappen stod frågan: "Kan du ta hand om dessa?".
 
DET ÄR KLART JAG KAN! ♥
 
De ska få sova gott och mysa i min säng inatt tillsammans med mig och Nötis. Tilda, mamma och pappa har åkt till Öland medan jag och Oliver stannar hemma. Jag hade gärna följt med men.. det krockar med jobbet plus att jag ska med mormor och Jerker på lördag på en liten utflykt!! Så jag klarar mig ändå även om jag gärna hade velat följa med..
 
 
Och precis som i förra veckan så satt jag bänkad framför tvn och tittade på Ernst! Så fint han gör! Jag tror inte jag kan upprepa det nog. När får jag flytta in? :) :) :)
 
Nä. Nu ska jag lägga mig i sängen med Nötis, Snövit och Ruffsen och se på film. Jag lånade hem 2 filmer från bibblan idag. Lånar en dem på torsdag får en lämna tillbaka dem på måndagen! Smart va? :)
 
PS. Jag tar även hand om din älskade Greta gris mamma.
 
Kram på er alla!
 
 
Till top