J E N N I F E E R G E

Mittbenaaaaaaaaaaaa

Dagar i bilder Permalink0
 
Tjena mittbena! Lol det passar ju bra nu för jag har sedan några dagar tillbaka provat på att ha mittbena i håreeet! Tidgiare har jag haft snedbena, men inte supersned utan bara lite. Nu är den mitenmitten. Jag tycker faktiskt det är rätt fint. Vad tycker ni då hiss eller diss??
 
Frågade Tilda på snapchat om hiss eller diss och hennes svar var bara HAHAHAHA. Schysst. Dock vann hissarna över dissarna och självklart väger min hiss tyngst så nu kör vi på detta lite! Mitt hår börjar ju bli långt igen men det är slitet som vanligt ehum. Vill färga underhåret men är för snål och orkar inte ta mig tiden att leta upp en frisör i Hässleholm.. blä. Tog ju en evighet innan jag hittade en i Göteborg liksom..
 
Imorgon har jag sovmorgon eftersom det är seminarium då! Så jag lyxar till det ikväll med lite kaffe!!!!!!!!! Dricker aldrig kaffe på kvällen men asså man måste un na sig plus jag älskar kaffe plus det är ju ok om det inte går att somna sen för jag har ju ändå sovmorgon! Win-win situation för alla inblandade och eftersom det bara är jag inblandad så ja jag vann hihi..
 
Nu ska jag äta en risifrutti också. Mumszzz!
 
Till top