J E N N I F E E R G E

Ingrediensshopping

Dagar i bilder Permalink0
 
Godmiddag bloggisar!
 
Nu under förmiddagen har jag roat mig med att handla inför mitt kalas på lördag. Asså jag skojar inte när jag säger att maxis parkering var FULL KLOCKAN 11 EN HELT VANLIG TISDAG. VAD GÖR ALLA MÄNNISKOR DÄr????????????????????? har ni inget jobb att gå till????????????????
 
Hur som helst så kom jag hem med hur mycket som helst i bakväg så nu jäklar ska här bakas! Det ska bli så kul och jag är väldigt peppad inför att få påbörja första kakan. Det känns dock lite tidigt att börja redan idag, men vi får se... det är ju alltid en fördel att va ute i god tid tycker jag!
 
 
När jag kom hem från maxi var jag döhungrig och helt slut i huvudet! Och av någon anledning sugen på havregrynsgröt?? Så det fick det bli, med massa russin, mango, banan, kanel och äpplesylt. Blev värsta desserten nästan men mmmm så gott.
 
Nu tror jag jag ska plugga lite och förbereda mig inför morgondagens seminarium. Och eventuellt gå ut en runda!
 
Kramis på er!
Till top