J E N N I F E E R G E

Vårfin

Dagar i bilder, Jennifer Permalink0
Igår hade jag äntligen en tid hos frisören för att klippa och slinga håret! Sofia fixade det till mig, på salong mineral här i Hässleholm. Hon tog en före-bild och en efter-bild! Asså vilken skillnad!!
 
Det jag önskade mig innan vi satte igång var en uppljusning av hela håret och en kallare nyans. Det kan man ju säga att jag fick! Jag känner mig äntligen som det ljushuvud jag är igen..
 
Sofia gjorde fina tunna folieslingor så det tog sin lilla tid men det är ju sådan nogrannhet som ger fint resultat! Efteråt lockade hon det med platången och gav mig en lektion i hur man själv lockar hår med plattång. Jag provade imorse och lyckades med en lock innan jag insåg att klockan var för mycket så jag fick platta ner det istället och skynda till jobbet...
 
Mums! Lockarna blev sååå fina. Och övning ger ju färdighet så en vacker dag kanske jag kan göra lika fina lockar. hehe.
 
Så nu känner jag mig riktigt vårfin med en uppfräschning av håret! Jag hämtae även 2 paket idag med sminkprodukter! Mumssssss.. Älskar smink!
 
Nu sitter jag och tittar på gossip girl och gäspar.. så skönt att det är fredag imorgon tycker jag!
 
Kram på er! I helgen väntas plugg och klippning av Zazze❤
Till top