J E N N I F E E R G E

Act and pretend

Tankar Permalink3
Min fredag har varit skön. Jag älskar alla fredagar, no matter what. Okej, det finns kanske vissa saker som kan förstöra min fredag, men de inträffar förhoppningsvis inte så ofta.

As I said before hade jag datorkunskap på morgonen. Det var väl okej, sen vart det svenska. Skrev lite på min novell, det var en skön lektion, haha. Sen vart det dags för spanska. Det gick väl sådär, haha... ;)
Därefter idrott följt av bild. Bilden var rolig, haha. Jag gillar och rita, men är inte så bra på det.. som ni såg
på föregående bild (i för sig så var den i paint och ritad med datormus men vafan ;))

Tittade på talang innan. Jag orkar aldrig se hela. Reklampauserna dödar det roliga.
Och nu sitter jag här. Och wowar lite. Det är väl kul :)

Imorgon blir det pianokonsert sen ska Celine sova här, hihi :)

Ha en fortsatt bra kväll my friends :)
Till top