J E N N I F E E R G E

Favvis

Musik Permalink0

Du är inte så fin
Men det är nåt med dig
Som att komma hem
Första gången ja, du sa hej
Det är så logiskt alla fattar utom du
Du har inte en aning
Att jag tänker på dig precis just nu


Jag kan inte göra annat än att älska denna låt! Skulle kunna skriva en hel roman om denna kärlek till låten, men det vill jag faktiskt inte.. ni får försöka lirka ut det själva och kanske känna samma känsla som jag..

 

Min morgon har bestått av frukost och WoW-spelande.. tänkte dock ta datorpaus och bygga pussel följt av ett pass på crossen ;-) Det gäller att utnyttja sin tid väl och ägna sig åt saker man tycker om..

 

Igårkväll började jag förresten läsa boken "Niceville".. so far so good! Har redan sett filmen, så jag vet vad den handlar om och hur den slutar, men det finns ju så mycket i böcker som inte får plats i filmer. Spännande..! Har nämligen bunkrat upp med tre böcker som jag lånat av min mor.. här ska minsann läsas ;-)

 

 


Till top