J E N N I F E E R G E

Lördagmorgon

Dagar i bilder Permalink0
 
... och här är vi pigga och glada!! Trots att Jenkost ser något trött ut på bilden ovan.. känner mig pigg i alla fall! Wohoo!
 
Vaknade åtta och trodde jag hade missat mitt alarm (fick för mig att jag ställde det på halv åtta av någon konstig anledning??) men så visade det sig att jag ställt det på halv nio!! Låg kvar i sängen till strax innan nio sen gick jag upp och åt frukost.. drack till och med kaffe till frukost, var så kaffesugen! Brukar inte göra det så ofta trots att kaffe är så gott.. man blir ju så kissnödig bara!
 
Har precis klätt på mig min vackra I <3 tjejmilen tröja! Den får bli dagens träningströja för idag ska vi minsannochda träna! Jajjemänsan här har vi längtat.. ska bli riktigt kul. Hoppas på lite folk (som vanligt) men vi får väl se! Nu har det gått en vecka sedan jag började med allt detta så jag börjar ju bli lite van där.. men bara lite ehum..
 
Ikväll väntar kalas hos pappas moster men vi hörs innan dess kära blogg! Promise! :) :)
 
 
 
 
 
Till top