J E N N I F E E R G E

Hallonsmoothie

Mat Permalink0
 
MmmmmMMmmm drack hallonsmoothie innan.. så gott. Har inte orkat göra smootihe på jättelänge för ja.. orkar inte diska mixern.. ehum :|
 
Har precis städat rummet och ska nu vila lite genom att plugga. Vila fysiskt alltså. Inte mentalt för hjärnan måste ju faktiskt tänka när man pluggar. Believe it or not... fick faktiskt A på mitt Ted Bundy-arbete i psykologi!! Blev faktiskt positivt överraskad. Det enda min lärare inte gillade var att jag använda Times New Roman 12 p och att jag blandade indrag med blanksteg. Det sista kan jag förstå, men ärligt talat gjorde jag det bara för att få plats på 6 sidor.. hehehe.. lite.. teknikfusk typ... och det första kan jag inte förstå!! Alla lärare ÄLSKAR ju Times New Roman. Men inte han.. Hmm.........
 
Ska fortsätta skriva nu innan det är dags att laga middag!! Blir mumsig middag.. enligt jenkost i alla fall :)
 
 
Till top