J E N N I F E E R G E

Kos 6:e dagen 2:a delen

Kos 2013 Permalink0

När det var dags för mat passade vi på att ta en gruppbild. Någrlunda gruppbild i alla fall. Jag, Oliver, mamma, Lena och Ninni var inte med på den. Men alla andra i princip, i alla fall på mina bilder. Jag tror Lena kan sitta inne med någon bild där många fler är med.. hur som helst så fick vi en fin bild i alla fall,såhär sista kvällen med sällskapet från Uppsala-trakten... de åkte nämligen tidigt nästa morgon..
 
 
Till middag åt jag ris! Och fisk! Och grönsaker och säkert något mer. Det var såklart gott som vanligt. Det finns nästan inget att klaga på på restaurangen. Trots att det varit buffé så har det ändå varit varierat, om än vissa saker varit återkommande.. så jag ger restaurangen massa plus poäng! Det tror jag de andra håller med om också... :)
 
 
Dagens efterrätt blev vattenmelon plus nån jordgubbsbakelse. Den var väldigt god, trots att den har gått lite i sönder på bilden.. fast den röda krämen som syns var himla god.. och ja vattenmelonerna var saftiga och smakrika som vanligt! Mamma och pappa tog en bild på oss barn också. Himla fint! :)
 
 
Vi satte oss sedan i receptionen eller loungen eller vad man nu vill kalla det och surfade. Jag tittade på när Ellen och Tuva lekte och började skratta flera gånger. Det var så roligt att se!! De är ju helknäppa rent ut sagt! Stod och stampade med en fot och skrek "JA!" och sprang upp och ner och allt möjligt. Sen ramlade Ellen lite, lade sig ner på golvet och bara andades, vilade. Tuva gjorde likadant och så låg de där ett tag. Haha!!
 
Men men. Det var en fin kväll och fin avslutning på våran resa. Vet inte hur man tackar för detta, men tack i alla fall hälsar otacksamma Jennifer.. kände mig otacksam hela tiden!! Jobbigt och inte alls kul men det bästa man kan göra är att bara njuta och ha det bra. Vilket vi verkligen har haft!! :)
 
Till top