J E N N I F E E R G E

Dilemman, promenader och trötthet

Dagar i bilder Permalink0
 
God kväll på er från en trött Jenkost... Zzzz.. får försöka sova lite bättre och lite längre inatt!! 
 
Hur som helst har dagen varit en relativt bra dag. Jag gick upp vid nio och åt frukost sedan spelade jag wow till jag vet inte, hur länge som helst känns det som (fast jag klädde faktikst på mig under tiden och borstade tänderna och sådana viktigheter) och därefter räknade jag matte! Wohoow! Dagens dilemma stod mellan att räkna matte eller att spela wow.. wowet vann ganska överlägset men kan säga att jag ligger NÄSTAN ikapp med matten nu! Fast jag låg inte så långt ifrån innan men ett par sidor åtminstone..
 
Därefter gick jag ut. På världens promenad! Tror jag gick i en timme.. Gick mest runt för jag hittar så dåligt. Då får man ta de säkra vägarna! Gick på bron vid motorvägen två gånger och så gick jag förbi Netto två gånger. Heja Jenkost. All motion är bra motion, även om den går i cirklar.. typ.
 
Aja. Sen den promenaden har det blivit mer matte, mer wow, mer mat och så lite Pulp Fiction och kladdkaka på det. Gott!! Jag är så trött nu och funderar på att lägga mig i sängen i min ensamhet. Tror knappast William har lust att sova redan.. han är mitt uppe i att döda massa hordes.
 
Godnatt älsklingar. Känns som jag behöver va lite ledsen. Känns konstigt! Ibland är det så. Typ som om jag är för glad för länge och bara behöver gråta en skvätt. Det är nyttigt det också, tro det eller ej... ♥♥
 
 
 
Till top