J E N N I F E E R G E

Glad Jenkost

Jennifer Permalink1
 
Hej på er!
 
Det var längesen ni fick en ordentlig bild på mig så jag tyckte det var dags. När det är snö ute så blir det mycket ljusare inomhus - alltså finare bilder!
 
Trodde det skulle bli en repris av igår, att jag skulle stanna hemma på grund av vädret men så blivade det icke! Tågen gick som vanligt och det var väl tur det. Köpte med mig en smoothie från Naked Juice bar som jag drack på tåget.. tyckte smoothie passade perfekt idag för skulle direkt till Kupolen efter skolan.
 
Åh denna kupol! I löv it. Gjorde knäböj med kettlebell. Det känns i baken om man säger så. Testade på att använda mig av pilatesboll för första gången någonsin. Jag tror jag är kär! Vilken underbar boll! Gjorde cruncehs med boll och höftlyft - höftlyftet var underbart!! Kändes i HELA kroppen och jag tänkte bara Aj aj aj vilken killerövning och gud vad underbar den är!
 
Mhm!
 
Ska leta reda på fler övningar med pilatesboll. Är bara rädd för att jag ska ramla av den om jag sätter mig på den :) men man måste våga prova! Heja Jenkost, säger jag!
 
Om en timme är det jobb på bibblan. Kul! Har precis duschat och ska nu hämta mellanmål innan jag pular på min filosofiuppsats. Nästan klar!! Ihh!! Då slipper ni mitt tjat!
 
Gissa vad jag ska äta till mellanmål förresten? Hehe...
 
Jordnötssmör är en del av det... i lööööv jordnötssmör....
 
 
 
 
#1 - - emmy:

Vad är höftlyft för någonting? :D Låter intressant :D :D

Svar: http://www.styrkeprogrammet.se/ovningsarkiv/237 Så gör man :D
Fast nu ser jag att jag gjorde lite fel men det kändes ändå hehe... :D
jennifeerge.blogg.se

Till top