J E N N I F E E R G E

Pluggeri

Dagar i bilder Permalink0
 
Här ute, i uterummet kommer jag befinna mig för resten av eftermiddagen då jag ska begrava mig i pluggeri. Både engelska och gymnasiearbete ska pluggas på! Har laddat upp med mina böcker plus ett glas vatten. Har även några utbildningskataloger där längst ner i högen.
 
Fast det kommer vara OK att ta kissepaus.. och lite matpaus.. och kanske en facebookpaus.. annars är det STENHÅRT plugg som gäller! Heja heja Jenkost! 
 
Vid 6 ska jag på sångövning med pianot. Det ska bli roligt, men jag är fortfarande förkyld och lite hes. Hoppar därför över träningen idag också.. men den hoppar jag dels för att jag är förkyld och dels för att jag behöver plugga och inte riktigt "hinner" med allt.
 
Hmm.
 
Men träning är ju inte livet. Inte mitt liv i alla fall.
 
Puss på er!
 
 
 
Till top