J E N N I F E E R G E

Confession

Jennifer, Tankar Permalink0

Jag har en confession att göra. Vad fint det blev i en svengelsk mening, haha...
 
Jo. Det är såhär. Typ varje gång jag går in på toa så öppnar jag dörren som vanligt folk och låser MEN så fort det är låst så typ springer jag fram till speglen och dansar lite och fular mig. ALLTID i princip!!!  Oavsett humör. Är jag ensam om detta???!?!?
 
Som innan idag. Jag hade på mig min nya tröja och var allmänt glad så jag stod och hoppade runt och skakade på huvudet och hade mig och gjorde massa "yes"-rörelser. Och sen var jag på toa i Ängelholm och där var jag lite sur så där dansade jag en "fuck you"-dans med långfingrarna rätt upp!! 
 
Mitt i den här fuck you-dansen kom jag och tänka på hur det hade sett ut om det funnits en övervakningskamera inne på toan... och om man hade liksom dokumenterat mina små danser. Det hade vairt väldigt intressant ehm, men jag tror jag hade blivit klassad som smått koko...
 
Och nu är jag så trött att jag tror ögonen ramlar ut. Ska ta mina örondroppar sen är det läggdags! Hörs imorgon.
 
PS... Dansar ni på toaletten eller har ni nån annan (o)vana inne på toa..?
 
Till top