J E N N I F E E R G E

Härliga färger

Jennifer, Shopping, Träning Permalink0
 
För några veckor sedan var jag och mamma på Stadium Outlet på Väla! Egentligen var vårt mål Mio för att köpa massa vinglas som är superfina som mamma hittat.. MEN.. dessa hade inte kommit in än (även om det stod på nätet att de var i lager!) så mamma blev lite besviken. Ganska mycket besviken. Jag blev sympatibesviken.
 
Så som tröst gick vi in på Stadium alltså. Där hittade vi båda två lite saker. Mamma köpte en långärmad tröja att springa i, i rosa som var superfin :) :)
 
Jag köpte en rosa sportbh, ett lila linne och en lila flaska! Allting i samma nyans alltså. Typ i alla fall.
 
 
Och linnet är supersnyggt och jätteskönt! Det känns knappt. Dock syns det om man blir svettig på ryggen.. not so fresh MEN då vet man i alla fall att man faktiskt har blivit svettig :)!
 
Jag gillar att det går ner så lågt i ryggen, det är så snyggt :)
 
 
Nu har jag ju varit förkyld i en halv evighet så har inte gymmat (har dessutom haft en hel del med skolan!) men den börjar lägga sig den där förkylningen. Den är kvar lite grann i svalget eller vad man ska säga. Jag hoppas den är borta tills på torsdag i alla fall, om inte imorgon. Då har vi nämligen en läs och skrivdag så att gymma då vore perfekt! :)
 
Funderar även på att åka hem till Skåne igen på fredag. Även då har vi en läs och skrivdag.. vi får se.. jag är rädd att jag kommer bli alldeles för rastlös och ensam här uppe annars! :)
 
Ska fundera på det.. men nu måste jag plugga lite. Imorgon ska vi prata om barnkonventionen i en fjärdeklass. Spännande!
 
 
Till top