J E N N I F E E R G E

Presenter till Tilda!

Underbara dagar Permalink0
 
Jag har ju glömt att visa er vad jag gav Tilda när hon fyllde år!
 
I ett litet kuvert lade jag ett fint kort, som ni får se nedan och så slog jag in presenten. Jag gillar verkligen smileyn jag klistrade fast på kuvertet... liknar Oliver mer än Tilda men ändå. :) :)
 
 
Tada här har ni kortet! Visst är det gulligt?
 
I det har jag skrivit följande:
Grattis på födelsedagen Tildisson!
Det vill jag fira med glädje och sång
Tänk att du vuxit så himla snabbt!
Men min längd kommer du aldrig ikapp
Du må tjata hål i öronen på mig
Men samtidigt älskar jag att lyssna på dig!
Tack för att du är så himla bra
Jag saknar och älskar dig varje dag!

Puss & kram från Jennifer!"
 
Inte världens bästa rim men rätt fint ändå tycker jag :)
 
 
Och här har vi själva huvudpersonen: presenten!! Det blev ett par örhängen :) jag tyckte de passade perfekt.
 
I kuvertet låg även en hundralapp som sponsring för att ta ett nytt hål i örat! Det stod nämligen på önskelistan så jag tyckte det pasasde bra ihop med örhängena.
 
Hoppas du blev nöjd med presenten Tildis Vildis :) :) ♥
 
 
Till top