J E N N I F E E R G E

Glossybox november!

Shopping Permalink1
 
Har ni hört talas om glossybox? Det har jag flera gånger, men jag har varit för snål för att prova det.
 
Men nu så! Nu när det var black friday för typ en månad sedan så hade de ett erbjudande på just glossybox så jag slog till. Visserligen gällde det bara en gång och för en box och på så sätt inte för hela premenurationen (kan faktiskt inte stava till det) men ändå!
 
Så efter att tag dök min lilla box upp, närmare bestämt i början av månaden!
 
 
Ska jag vara helt ärlig blev jag lite som ettt barn på julafton! Det är ju sååå roligt när det kommer paket! Dessutom fick den plats i brevlådan så jag fick inget sms eller så - det  bara var där efter att vi varit på språkcafé!
 
Man vet inte i förväg vad boxen innehåller. Oftast får man reda på en produkt men inte resten. En box består av 5 olika produkter och när du startar din prenemeruation så får du klicka i lite alternativ för att boxen ska kunna anpassas efter dig. Sen kommer det hem 5 st skönhetsprodukter till dig i månaden för 139 kronor! Inte så illa pinkat om jag får säga det själv.
 
Blev som sagt löjlgt förtjust och var tvungen att mystorya alltihopa på snapchat! Jag älskar snapchat <33
 
 
Allting är så fint paketerat i boxen! Först kommer ett litet brev och en liten tidning typ, och sen är alla produkterna! Där finns också ett papper där alla produkter står namngivna och hur man ska använda dem.
 
I denna boxen fanns:
en toner
ett läppglans
en ögonroll-on
en ögonpenna
och en face-gel!
 
Vissa saker är inte i fullstorlek, tex dne här face-gelen var bara en portionsförpackning, medan tonern var helt full!
 
Jag gillar verkligen tonern! Har inte använt det förut men har börjat med det nu och tror att jag kommer fortsätta med det även när denna tar slut. Det som är bra med den här från märket Naobay är att den är ekologisk! Sedan tycker jag om ögonroll-onen med, tar den på morgonen efter dagkrämen och tycker att ögonen känns något piggare efter att jag rullat runt den. Den ska ta bort svullnader lite grann och det tycker jag den lyckas ganska bra med :)
 
Läppglanset är väldigt fint och glansigt och ögonpennan snygg! Pennan är i en slags mörkgrön färg som jag antagligen inte skulle köpt själv men den är riktigt cool! I like it, men har knappt använt den.
 
Slutligen så tyckte jag inte lika mycket om face-gelen. Vet inte om jag kanske använde den fel. Först tvättade jag bort mitt smink med sminkborttagning, sen så tog jag och strök på face-gelen i huet (när huet fortfarande var litta fuktigt och så) och krämade in och sen skulle jag skölja av. Men då typ stelnade face-gelen i ansiktet så det var tex svårt att öppna ögonen och huden blev alldeles stel!! Vet inte om jag är ovan vid sånt eller om det ska va så men: me no likey! Så den tänker jag inte köpa, men det var roligt att få prova på!
 
Så det var det hela från glossyboxen i november! Jag tänker att jag ska prova på 2-3 boxar och så får jag väl se om jag väljer att låta prenemurationen fortlöpa eller om jag säger upp den. Än så länge är det lovande.. :)
 
 
 
#1 - - Emmy Andersson:

ÄLSKAR DIN SKÅNSKA <333 XD
Blir nästan lite sugen själv på att testa en box :D :D:D

Svar: JAAA SKÅNSKA <333Ja men asså det är riktigt roligt faktiskt!! :D du kan ju prova en ohc sen säga upp prenemeruationen om du vill :D ! I recommend :D :D
jennifeerge.blogg.se

Till top