J E N N I F E E R G E

Födelsedag!

Underbara dagar Permalink0
 
NU har jag faktiskt fyllt 20 år på riktigt - jag föddes den 3 mars 21.50 år 1995!
 
Men firandet har ju pågått under hela dagen och jag tänkte visa er bilder från hur det har sett ut!
 
Först och främst så har jag ätit en jäääättegod och för mig lyxig frukost idag!! Planerade detta sen igår när jag var och handlade och inhandlade lite risifrutti, stenbitsrom och hönökaka.. mums!
 
På bilden ser ni alltså ett ägg, ett glas vatten, en kopp kaffe, en risifrutti med citronkräm (som jag bara ääääälskar) och så hönökaka med stenbitsrom + majonnäs! Gissa vem som blev supermätt av detta sen!
 
 
Jag gick upp i god tid för att hinna förbereda frukosten och för att kunna se hur jag skulle ha dagens outfit!! Har sedan länge bestämt att jag ska ha på mig min blåa tröja med blommor på som jag köpte med Tilda för några helger sedan, men grejen är den att den är bar i ryggen så visste inte om jag skulle gå utan något under, med något under och isåfall vilken färg...
 
Efter många om och men blev det ett vitt linne under med mina högmidjade byxor till! Ganska snyggt tycker jag och birthday girl jenkost var lagom glad :)
 
 
 
Här har ni ett urval av alla fina grattis sms jag har fått idag!! Tack så jättemycket för fina sms och fina emojisar och allting!!
 
TACK! <3333 just dessa fina sms på bilden blev jag nästan lite tårögd av :'( synd att vi inte kan fira ihop, men jag har pratat både med mormor och med hela familjen där hemma :)
 
Vi i min basgrupp bestämde oss igår för att plugga hemma hos Erica och förbereda inför kommande seminarier. Vi bestämde oss för att ses vid 9 och jag kom dit prick 9! Trodde att jag var sen, men tydligen var jag först!
 
Erica grattade mig med en kram och jag tog fram mina apelsinchokladmuffins som jag bakade igår och min saft och sa att eftersom jag fyller år så bjuder jag på fika!! :) :)
 
Därefter ringde Malin och vi fick gå ut och möta upp henne så att hon hittade rätt. När vi kom tillbaka igen var de alla på plats och så skulle Erica och Viktoria fixa i köket med fikan medan vi andra väntade.
 
 
Och då kommer vi in sen när de säger att det är klart, och jag möts av en tårta med 20 ljus i och tomtebloss som sprakar och en skönsång av ja må hon leva!!! :D :D :D Blev verkligen helt paff och jääääättegladddd!! :D
 
Vet inte hur många gånger jag sagt tack idag men det är verkligen jättemånga! Det bjöds på morotskaka och i lööööv morortskaka! Den var jäääättegod! MUMSSSS!
 
Tack så jättemycket! Köpte hallonsaft och det var jättegott till, tyckte jag!! Vi åt muffinsen också som ni ser i bakgrunden och efter detta blev jag verkligen proppmätt! Särskilt eftersom jag bottnade med en dunderfrukost!!
 
MEN! Vilken underbar start på dagen! <3 <3 <3
 
 
Fick en jättesöt presentpåse med en kort i där det står grattis från Snyggingarna!!  :)
 
Snyggingarna är nämligen vårt inofficella gruppnamn... hahaha!
 
 
Så himla fina och passande presenter!! I boken kan man skriva in sina favoritrecept!! Supersmart, så slipper man ha det på papper, och ni som bloggisar som känner mig vet ju att i löööv mat och recept och allting!
 
Sen så fick jag även nagelstämplingskit! Jag älskar ju nageldesign och det har uppenbarligen framgått för mina kära vänner med hahaha!! Ska bli sååå spännande att prova, har sett sådant på instagram och tänkt att jag ska beställa från ebay men nu har jag ett eget!!
 
Taaaack igen <3 <3
 
 
Vi satt och pluggade fram tills klockan 14 ungefär då vi påbörjade vår promenix in mot centrum igen. Vi gick från Johanneberg till centrum och jag har faktistk inte fattat hur centralt det är! :) Det har verkligen varit perfekt promenixväder idag med solsken och klarblå himmel. Dock lite kall blåst, men det är ju trots allt bara början av mars.
 
När jag kom hem öppnade jag postlådan som vanligt och där var ett kuvert hemifrån!! :) Med en massa söta klistermärken. Det var så gulligt så jag kan inte förmå mig att kasta det - detta kuvertet ska jag spara med alla sina fina klistermärken :)
 
 
I paketet låg ett kort som Tilda gjort! Det var så himla fint! Det är ljus som är påklistrade och undertill står det "you light up our lives"! Tack så jättemycket gomme <3 <3
 
Där låg även ett pussel som heter nåt så fint som "Impossipuzzle"! Det ska tydligen vara jäääättesvårt, och om man tittar på bilden på paketen så ser det verkligen jättesvårt ut. Allting har typ samma färg och blandas ihop. Ska bli spännande att börja pussla det! :)
 
Sen så låg där också ett marsipanchoklad.. jag älskar ju marsipan så det var helt perfekt!
 
 
Såhär såg kortet ut inuti!! Tack så jättemycket kära familjen!!
 
Längtar tills vi ska fira min födelsedag på riktigt nu till helgen!
 
 
Jag fick även ett kuvert från mormor och Jerker! I kuvertet låg ett jättegulligt kort med ugglor på, och om man tar på uggloran känner man att de är mjuka för de är av typ filt eller nåt annat mysigt material.
 
Så himla fint kort! Tack så jättemycekt mormor och Jerker!
 
Dock är det såhär att Tilda hade skickat ett kort till + att morfar och Ninni hade skickat ett kort hit - och de kom inte fram någon av dem!! :( Så himla typiskt och eftersom de alla var ute i god tid tycker jag det är dåligt av posten att de inte kommer fram i tid. Jag hoppas de kommer imorgon! <3
 
Tack ännu en gång alla som skrivit grattis till mig eller tänkt på mig eller vad som helst! Tack tack från en glad och tacksam och rörd 20-åring :) :) ♥ ♥
Till top