J E N N I F E E R G E

Att komma hem

Dagar i bilder Permalink1
 
För några veckor sedan så var jag ju hemma, och det som är så kul med att komma hem är att där är alltid någonting nytt som har hänt, i inredningsväg. I princip alltid i alla fall.
 
Denna gången var de ängel-ljusslingan i fönstren, amplarna och lampan i taket! Så fint!
 
 
Sen i kylen så finns där alltid (typ alltid i alla fall) lite marmelad och annat plock som mamma gjort. Mysigt! Och väldigt goda om man säger så :)
 
Usch ja kompisar, det är rätt mycket i skolan nu med b-uppsats och allt men det är bara att kämpa på! Nu tänker jag faktiskt lägga mig i sängen med en kopp te. Jag har kommit överens med mig själv om att jag ska sova i tid idag - så det tänker jag göra. Jag är trött på att vara trött på morgonen!
 
Kramis :)
#1 - - Mamma Mu:

Roligt för en pysslig mamma att höra. ❤️❤️Tack! 😊😊
Jag älskar dig! 😍

Svar: Jag älskar dig med! :) <3
jennifeerge.blogg.se

Till top