J E N N I F E E R G E

Golvbrunnen VI ÄR INTE VÄNNER

Dagar i bilder Permalink1
 
Tjeeeenare mannen!! Den här lilla motherfuckern.. den är min..
 
Japp, jag talar om golvbrunnen. Om ni undrar så är den nystädad till faking FÖRBANNELSE på bilden så nej där är inga hår eller annat skit i den DONT EVEN LOOK FOR IT because you wont find it.
 
Hur som haver.
 
Jag har haft lite problem med vatten som inte rinner ner när jag dushcar. Det har gått till den gränsen att det blir typ ett badkar på golvet. Igår funderade jag på om jag helt enkelt skulle sätta mig på golvet och bara plaska lite och bara ge upp duschandet. Kom dock på bättre tankar idag och tog saken i egna händer!!
 
Så drog på mig mina fina gummihandskar, förberedd med diskborste och en svamp för att städa ur ordentligt! MEN.. vad jag fick se och luktar och skåda DET VAR JAG MINSANN INTE BEREDD PÅ!!!
 
 
Jag skojar inte det var ungefär lika äckligt som det såg ut!!!
 
Asså först såg man inte det här och då såg det rätt ok ut jag bara hmm men här är ju bara lite skit och hår typ hihi VAD SKÖNT sen bara drar jag ur den här feta saken som fungerar som nån jävla propp OCH VIPS MASSA BRUN ÄCKLIG SÖRJA SOM BARA STANK SOM IN I HELVETE!!
 
Höll på att dö!!!!!!!!!
 
Skojar inte det luktade verkligen JÄTTEÄCKLIGT! Om ni undrar vad den bruna sörjan består av är det till största delen en massa hår, och sen lite kroppsvätskor på det typ det som rinner ner i avloppet när man duschat och så lite schampoo och sånt som bara blir en brun mysig sörja som luktar skit och död.
 
Funderade på att sätta typ en tvättnypa för näsan så jag slapp hålla för andan men kom på att jag inte har någon tvättklämma plus att när jag provat med tvättnypor på näsan förut har det gjort så jädra ont.. men det hade nästan varit värt det för fyfasen!!!
 
När allt var klart och efter jag städat toan och handfatet (som var en jävligt enkel match i jämföresle MED DEN HÄR LILLA MOTHERFUCKERN) så sprayade jag ner hela dasset med parfym. Kändes som att det behövdes lite uppfräschning.
 
Samtidigt: jävlar vad redig jag kände mig! Där satt jag på huk i min egen jävla dusch och rensade avloppet och städade det så fint så fint!!
 
Kan ju säga som så att jag kastade svamp, disktrasa, diskborste och plasthandskar... uhhh... vill inte ha med nåt av dom att göra igen även om man kan tvätta skiten.. ööhöhöhuhuhöö BLÄÄä....
 
Dessutom känner jag mig inte lika sugen på att duscha längre... inte med tanke på vad jag har sett och inte med tanke på att det antagligen kommer bli lika illa om ett tag.. BLÄÄÄ!! Men jag har faktiskt inte utvecklat golvbrunnsfobi utan jag duschade innan. Det va gött med vatten som rann ner och så kändes det bra i själen att titta ner i golvbrunnen och tänka: jävlar vad fin du är. Och städad. Baby.
 
Nej men ja.
 
En liten historia om typ det äckligaste jag vatt med om! På topp tio i alla fall följt av typ spya, den döda musen jag och Emmy hitta, toan efter att Tilda eller Oliver besökt den osv.. ni förstår. Ganska hemskt asså!! Samtidigt känner jag mig rätt härdad så om ni behöver rensa golvbrunnen: ni vet var jag finns ;). At your service!!!
#1 - - MammaMu:

😂😂😂😂du är så knasig...😂😂😂😂😂❤️❤️

Till top