J E N N I F E E R G E

Dans och depp till pepp eller

Dagar i bilder Permalink0
 
Tjena bloggen!
 
Jag vet inte vad det är med mig idag men jag känner mig lite.. ambivalent om vi ska snacka MI. Lite.. diskrepans.. om vi ska snacka MI. Ja, jag är skadad av min utbildning. Nä men faktum är den att jag känner mig rätt pepp på det mesta samtidigt som jag vill lägga mig ner i sängen och aldrig vakna. Fatta vad jobbigt! Varför är det båda sidor varför kan jag inte bara vara peppig och tillfreds?
 
Igår så dansade jag ju då just dance vid min tv och asså det är så kul!! Och äntligen inveg jag min lilla yogamatta som jag köpt i ullared för typ jättelängesen. Ps ser ni att den är grön eller I LÖV GRÖÖÖÖÖÖNT. Perfekt underlag ju! Lav it och är både glad och ledsen över att man inte kan se sig själv när man dansar. Borde nästan skaffa en eyetoy typ så man kan se om man nailar alla stegen. Det  känns ju rätt så bra när man står där och bara YEAHH men man vet ju aldrig hur man ser ut. Men asså lite taktkänsla har jag ju ändå . Känns det som i alla fall... Dessutom är det så jäkla jobbigt till slut! Höll på i en timme och idag är kroppen lite trött hehe. Jag är inte så vältränad om vi säger så. Fråga min klocka liksom...
 
Just nu håller jag på att tvätta och städa lite i lägenheten.. ska även plugga och gå ut en runda under dagen. Jag är alltså ledig idag för den som inte fattar.
 
Ikväll kommer pappi på besök och dumpar min cykel samt hjälper mig att hämta ett litet bord som kommit till pressbyrån till mig! Wihooo! Ni får se bild på bordet senare.
 
Nu ska jag försöka mota bort deppsidan och ta fram peppsidan. Heja jenkost. Ni finns väl där som stöd för mig när jag behöver det? Jag finns för er om/när ni behöver mig ♥ ♥ ♥
Till top