J E N N I F E E R G E

Fick feeling

Dagar i bilder Permalink1
 
God förmiddag bloggisar!
 
Här ser ni gårdagens jenkis. Har inte använt denna bodyn på jättelänge men den är ju så fiiin! Särskilt nu när man kan börja ha den utan kofta för en kofta pajar ju lite hela grejen. Gillar dragkedjan där fram hehe.
 
Min klocka ringde 6.15 idag. Jag vet inte hur jag tänkte när jag ställde den på det. Jag låg i alla fall kvar i sängen till typ 7... hehehe.. sen gick jag upp, klädde på mig, kamma mig och åt frukost! Sen hade jag tid hos psykologen kl 8. Kände mig nere redan innan så tänkte: inte lönt att sminka sig för kommer ändå gråta bort skiten (+ om jag hoppar över det får jag mer sovmorgon wiho)!
 
Visst grät jag men asså tårar är fan inte så farligt mina vänner. Det gick jättebra hos psykologen tycker jag och nu har jag fått en hemuppgift där vi ska arbeta med mina tankar om mig själv. Det känns peppigt! Men jag vet ju också att det känns ju peppigt nu för jagk änner mig bra och fin och duktig.. det är när man inte känner sig så bra som det blir svårt att omformulera tanken: men det är ju då man behöver det. Nåväl. Jenfår har väl aldrig bailat en utmaning (eller har hon det NOPE MINA VÄNNER NOPE, BITCH LOOK AT ME NOW WHERE YOU ATTT WHATS GOOD MILEY WHATS GOOOOOOOOOOOOOOOD).
 
Så vi jobbar vidare! Heja mig! Heja kbt! Heja!
 
 
Fick lite feeling innan när jag gjorde mig i ordning hehehe. Ska ha en kjol över bodyn så ska inte gå ut i bara strumpbyxor men asså det är ju lite coolt att ha tights + body ju! Eller? Känns lite 80-tal typ särskilt om det varit mer i neon.
 
Klart personer med min kroppsform också kan se utsåhär! Jadå jadå jadå!
 
Hade man kunnat gå ut såhär eller hade folk kollat konstigt på en? Blir man slutshamad? Ja mycket troligt tror jag.
 
Nåväl jag ska ta på mig min lille kjol och snart bege mig till stationen! 11.23 går mitt tåg och idag är det bara 12-14 i skolan. Vi har elevlett seminarium utan lärare så att det är nog räätt chill. Ska ta med mig lunch till skolis! Det blir en chokladbollskvargis. Asså är det inte lite sjukt att det finns kvarg med chokladbollesmak? Faktum är att jag tycker den är god! Får nog bre nån macka och ha med också så man blir mätt på riktigt.
 
Nu måste jag bädda sängen för det hann jag visst inte innan jag gick till vårdcentralen imorse.. hehe!
 
Puss på er!♥
#1 - - Mamma:

Heja heja!!!! 💃👍🏼😍

Till top