J E N N I F E E R G E

Avslutningsfika!

Dagar i bilder Permalink0
Sista dagen på sommarjobbet idag och det sörjer/firar vi med avslutningsfika och så lite fina kläder! Det är ju trots allt fancy friday även om jag personligen skulle vilja vara fancy alla dagar i veckan.. men jag försöker ju så gott jag kan att vara fin! :) (tycker det är löjligt roligt alltså jag är så tjejig)..
 
Den här gula klänningen har jag inte haft på hela sommaren! Är själv förvånad, men den har liksom inte riktigt lockat så mycket. men idag kände jag.. att det var dags! Först tänkte jag ta klackar till men tänkte det kanske blir lite too much (fast kan det bli too much ehh i dont think så) så jag tog mina älsklingssneakers istället. Älskar dock klackar med och att gå i dom!
 
Under dagen så gjorde vi färdigt det sista i våra ärenden och i våra tjänster, sen vid 14.30 var det ju då dags för fiiika!
 
Vi hade beställt tårtor från lövet här i hässleholm som vi bjöd och mumsade på! De var verkligen supergoda och eftersom vi köpt de själva tog jag halva rosen på den chokladiga tårtan med gott samvete (annars vågar jag aldrig ta den!!!)
 
Så himla mysigt! Men saken är ju den att ingen av oss slutar vår anställning: den övergår ju bara till studentmedarbetare! Ska bli så roligt, men kommer sakna att jobba tätt med mina kära vik socar!! ♥
 
Efter tårtan packade vi ihopa oss och sa hejdå. Sen stack jag till gymmet. Full i tårta ställde jag mig på crossen! Kändes lite sådär att köra på socker men alltså jag tycker jag börjar orka mer och mer! Faktiskt. Det känns riktigt roligt när man känner att det går åt rätt håll. Idag tränade jag axlar och bröst och jag gjorde några övningar som ajg typ inte lyckades få till förra veckan: men idag klarade jag rörelsen! Asså övning g er färdighet mina vänner.
 
Förresten vet ni vad jag har gjort?? På jobbet zoomade jag in all text på datorn med 150% och nu har jag gjort det här hemma med. Så himla skönt!! Jag får ont i huvudet annars och förstår inte varför jag inte upptäckt denna underbara funktion tidigare?? Är jag en tant?? I say no because i am smart så man inte får ont i huvudet eller synproblem. Dah!
 
Mina vänner jag är så trött.. jag har tränat 5 dagar i streck!! Kanske tar vilodag imorgon och på söndag.. Jag har upptäckt jag måste köpa mer träningskläder för nu är alla i tvätten.. eller så kanske jag beöver tvätta oftare.. pest eller kolera!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och se om jag lyckas hitta något gottigt att äta! Puss på er, hoppas ni har en bra fredag.
Till top