J E N N I F E E R G E

Hyllor och kristaller

Inredning Permalink0
Tadaa! Här är min nya hörnhylla i badrummet. Jag är så nöjd med hur det hela blev! Jag har länge känt att det är tomt och trist i mitt badrum men inte riktigt vetat vad jag ska fylla det med.. så kom jag på att jag sett denna fina hylla på ikea och slog alltså till igår när vi var där!
 
Jag köpte även krukor och två plastblommor som ger en härlig grön växtlig klick till badrummet. Det blev verkligen superfint!
 
På hyllplanen så har jag fina men praktiska saker.. typ parfymer och så mina hårsnoddar och rengöringsprodukter..
 
På de två översta hyllplanen är det bara prydnadssaker.. lite lavendel-lukta-gott så att badrummet inte luktar så mycket toalett..!
 
Jag tycker det blev supermysigt med en hylla i hörnet! Nu känns badrummet mer fylligt och jag är verkligen jättenöjd med plastväxterna, de ser så härliga ut där inne. Eftersom det saknas fönster i badrummet tänkte jagg det var bäst med plastblommor, allt annat kommer ju att dö..
 
Golvet må fortfarande vara gult och trist men nu ser i alla fall själva rummet bättre ut och känslan när man kommer in är mycket goare än vad den var förut!
 
Det har även blivit en lite goare och mysigare känsla i sovrummet! Äntligen har jag alltså hittat en lampa som jag vill ha och den är bara sååå fin!
 
Här ser ni både nä den är släckt i dagsljus och när den är tänd i mörket. Asså. Jag vet inte vad jag ska säga. Den är så elegant! Jag älskar verkligen kristallkronor!
 
Och den ger ett så härlig ljus upp i taket när den är tänd. Wow asså, tänk att det skulle ta nästan ett helt år att hitta rätt lampa.. vissa saker får ta tid.. typ som inredning.. och relationer.. vi kan inte stressa fram känslor..♥ tänk att det snart är ett år sen jag flyttade  till hässleholm. ♥
 
Ser ni eller! Bling bling! Och så fin bokeh det blir när man låter kameran vara ur fokus. Mys.
 
Idag har jag fortsatt att rensa lite i lägenheten och burit ner alla mina dagböcker i källaren.. de låg i nattduksbordet innan men eftersom jag planerar på att avveckla detta nattduksbord är det lika bra att tömma det när man har tid och ork. Jag har även kasserat övrig skit och så har jag äntligen fått sålt min lagbok från 2017! Jennifer är en effektiv kvinna hon och klok dessutom.
 
Annars tänkte jag gå ut en runda nu och sedan bara förbereda mig inför skolan imorgon! Jag ska även leta reda på några nya övningar att prova på gymmet! Har ni något tips? Och inte bara rumpövningar tack!!! Man har ju andra delar av kroppen med som behöver motioneras och bli starkare.. (men gud vad det är inne med stor rumpa nu alltså..)
 
Puss på er, hoppas ni får en mysig söndag för det ska jag ha hihih! Det är både pizza och popcorn över sen igår så jag ska nog ha lite moviemysnight med mig själv ikväll.. och så nagellacksmålning.. och ansiktsmaskning.. och noppa brynen.. ni fattar!.. hihi! ♥

Till top