J E N N I F E E R G E

Prylar i massor!

Shopping Permalink0
Mina vänner nu vill jag bara varna er för ett väldigt materialistiskt inlägg.. men vi är ju resultatet av vår omvärld och världen är en materialistisk plats..
 
Först och främst: jag har blivit med iphone!
 
Senaste gången jag hade iphone var ju med min fina lilla iphone 4S som jag hade bra länge innan jag bytte ut den till oneplus.. men n u har min oneplus börjat sega, den hackar sig, snapchat-kartan bara laggar och viktigast av allt: mina sms kommer inte alltid fram!!
 
Så nu har jag mer elelr mindre gett upp och gett in för apple och iphone igen! Det blev en begagnad 7a i roseguld. Så fin! Och jag är väldigt nöjd med den.. har saknat iphone inser jag nu. Det är så lätt och gränsnittet är så snyggt.. och kameran sen då! Nu kommer ni äntligen få fina mobilbilder här på bloggen (wiho!)
 
Det enda negativa är väl att det inte ifnns något 3,5mm uttag till hörlurar.. så jag gick in på kjelle här i hässleholm igår och köpte en adapter! Nu är jag fit for fight! Ska prova lurarna och adaptern på gymmet senare idag tänkte jag (det ser jag framemot hihi!)
 
Mormor och Jerker har varit på Rhodos i en vecka och kom hem i söndags. Igår hämtade mormor mig hos Celine och så stannade jag hos henne en stund!
 
Och jag hade skickat bud om en ljus michael kors-väska och väl inne hos mormor stod där två väskor: en lite ljusbrun och en beige.. åh så fina!! Mormor sa jag fick äran att välja (den andra väskan var till mami) så jag tog den här bruna lite större.
 
Mm me likey! Jag har ingen brun väska så det pasade ju perfekt. Jag är ju ett fan av stora väskor eftersom jag har en tendens att alltid prega ner så mycket som det bara går så då var ju den här väldigt passande till mig. Där är en liten väska i väskan med dragkedja och fickor för plånbok och liknande = big plus! Annars försvinner ju allting ner i oändligheten..
 
Sen hade jag även skickat bud om tvålar.. mamma brukar allltid köpa det när vi är utomlands! Och jag har faktiskt inte varit utomlands på charter sen jag flyttade hemifrån (!!!!!!!!!!!!!!!!) så har inte riktigt haft möjlighet/lust/chans att köpa tvålar till mig själv.. men nu var det så dags!
 
De luktar såå gott. Jag fick en men olivdoft och en med lavendel! Älskar båda dofterna..
 
Mormor hade även hittat några lukta-gott-stenar i en påse och jag fick en sådan också med doft av lavendel! Myyys. Både tvålarna och lukta gott påsen ska in i badrummet men behöver minsann snygga till lite där inne innan jag kan visa er hur det blir..
 
På tax-freen beställde jag en handkräm och en parfym från Elizabeth arden! Mormor beställde samma.
 
Mm tyckte parfymen luktade mumsigt! Gillar namnet sunflowers för den känns verkligen somrig och blommig.Det är alltid svårt att beskriva dofter tycKer jag men om ni tänker er sommar, blommor och värme så tycker jag ändå man får en viss hint av vad den här parfymen kan tänkas dofta.
 
Handkrämen har jag inte hunnit prova än men är övertygad om att den är bra! Gillar verkligen elizabeth arden men det är ett riktigt snobbmärke (med hänsyn till priserna).. så därför får man ju passa på när det är lite billigare i tax-freen!
 
Slutligen så fyndade jag lite här på stan i hässle i lördags!
 
Ni vet jag skrev i förra veckan om mina träningskläder som var slut. Idag ska jag äntligen (!) tvätta, men jag kände ändå jag behövde uppdatera träningsklädesgaderoben altså...
 
Så jag köpte ett par korta svarta tights på hm! Supersköna och jag gillar att dom är korta (när man är på gymmet är det ju ändå så varmt att det kan va skönt med korta även om det är kallt ute).
 
Jag begav mig därefer till intersport och fyndade ett par rosa korta shorts och en vit tröja! Mmm. Hade de rosa och den vita tröjan igår när jag zumbade, det kändes riktigt snyggt!
 
Nu tänkte jag lägga mig i soffan och läsa lite tror jag.. vid ett ska jag till psykologen sen vidare till gymmet. Heja mig! ♥ övar på att vara ledig och vara i nuet! ♥
Till top